Wednesday, November 5, 2008

Peringatan Kepada Semua Awek- Awek

korang bila beli laptop or pc, tolong la simpan cd yang kedai tu bagi..jangan la buang or hilangkan..cd tu nama nya cd driver..penting tau cd tu,kalo nk format laptop kene ade cd tu..so pasni kalo beli laptop or pc, simpan la semua cd yang di bagi pada korang k..apa salahnya simpan cd yang 1 or 2 keping tu daripada korang simpan hindustan yang 4 keping hehe!

8 comments:

wani ezryl * said...

lolx kenapa peringatan kepada awek2 sj? adakah awek2 suka menghilangkan cd? suka2 hati korg je.. haha

BlankQo said...

maka seorang awek pun bertanya... "bang.. format tu ape???" :P

mizh said...

awek mcm i xsimpan cd hindustan taw..ngee~~ mane de korang ni. sukesuki je tuduh awek2... :P [huda]

ccak_cbeng said...

kalo ilang cd donlot je la driver 2 bang hehe :p
xpom backup driver time nk 4mat :p

sj kaco mir :)

blitzizni said...

tp skung kn x guna cd dh. tp kena copy sndiri cd 2 dr notebook. tp bla nk format x bley guna gak. heran.

balq15 said...

salam...
wah, dh ade company sndiri...
bagus2...meniaga elok2 ye...
jgn jd TONTO tau...;)

Amir & Amer Services said...

selalunya awek-awek je yang xde cd driver..suma cakap ilang huhu!
untuk awek yang xilangkan cd tu,jangan mare plak haha!

Miss jane said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,正妹牆,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站